merhabalar, kızımın bugün 4. ay aşıları vardı. doktorumuz 2. ay aşısında ateşi epey çıkınca bu aşıya ateş düşürücü ver öyle git, gelince 4 saat sonra bir daha ver çıksa da çıkmasa da dedi. bunlara rağmen bu saat oldu yavrumun ateşi düşmüyor :( pansuman yapıyorum, tek zıbın bıraktım üstüne ince müslin attım ne zormuş bu aşılar. hep korktuğu başına geliyor insanın. rabbim beterinden korusun inşallah :/