Kızlar selam bebeğim 18 günlük sarılıktan dolayı 2 gece yatmıştık 3 günlükken şuan sarılık değeri 12 uyanması çok zor oluyor 1 saat uyandırmaya uğraşıyorum. Sorum şu 2 saatte bir emziriyorum bazen uyanık olduğunda saat başı da emiyor. Ama 2 saate bir emdiği zaman bazen aktif yarım saat 40 dk emiyo bazen 10 dk emiyo bırakıyor. Yani 2 saat sonunda 10 dk emmesi ona yetiyormudur. Ben birdaha hastanede kalmamak için emzirmeye çok çabalıyorum. siz de durumlar nedir