Arkadaşlar merhaba, kızım 4 ay 4 günlük oldu küçük doğduğu için emme refleksi gelişmemişti sonra emmeye başladı ve 4. Ay atağı yaşadık sanırım bıraktı meme reddi oldu şuan yine az çok emiyor ama süt yok sütüm çok azaldı sürekli mama vermek istemiyorum ne yapabilirim? Böyle bir durum yaşayan var mı yada bilgisi olup benimle paylaşmak isteyen🙁