fikfikdamla Kızlar parası yatmayan varmı daha giriyorum bakıyorum tarih yazıyor 0 yazıyor ödeme durumunda _var hicbisey anlamadım
Elifumay_devrilmez66 fikfikdamla benim param yattı bu ay canım ayın 12 sindr bazılarının ki 15 inde yatıyo tekrar bak bu gün akşama kadar
fikfikdamla Elifumay_devrilmez66 tarih 12 yazıyor canım ama ödeme durumu _ para biriminde 0 olunca şaşırdım vllha
beyzzsenturkk_ fikfikdamla yok yani bizede yatmış ama sizde neden 0 onu anlamadım acaba eşin falan mı çekti istersen bi ara öğren farklı bişey yazıyor mu sadece 0 mı
fikfikdamla Edaeymen1234 e devlet tenncanim sosyal yardım başvurusu yaz orda doldur formu vllha devlet işine gelene veriyor sadece annemede yaptım çıkmadı üstünde tapu falan vardi
Elifumay_devrilmez66 Edaeymen1234 e devletten başvuru oluyo sigortanız olmayacak eşinizin falan hiç bi geliri olmaması lazım
Birprensinhikayesi PTT kurum ödemelerine bakın kartınız varsa aktarılmıştır açıklama yazar yanında aktarılınca böyle yazıyor
fikfikdamla Birprensinhikayesi ben kartı yeni cikarttirdim ama şifre almadığım.icin kayıtlı falan değil giriş bile yapamadım hiç kullanmadım yani
Edaeymen1234 Valla orası öyle geçen gittim kaymakamlığa eşim calismiyo cocuklarda küçük dedim bende çalışamıyorum dedim ihtiyacım var dedim e devletten başvur dedi bakalım olucakmi