Kızlar merhaba ben bebeğim doğduğu günden beri aptamil comfort kullanıyorum aslında memnunum ama kızım çok iştahsız saatinde olması gerektiği gibi mama yapıyoruz hepsi çöp bu gece toplam 130 ml den fazla mama döktüm çünkü içmiyor . 300 gramını 220 tl ye alıyorum 4 gün anca götürüyor . Parasını da geçtik acaba tadını mı artık beğenmiyor ? Ne yapsam sizce mama değiştirsem mi çok kararsızım ?