Miraymom_ Kızlar önceden de post açıp kan ilacı tavsiyelerinizi almıştım sidefere karar verdik ve aldım doktora henüz gidemediğim için soramadım kaç damla vermeliyim
Minikkuzum1011 Miraymom_ biz kilosu kadar başladık sabah akşam veriyorum. Kilo başı 1 damla bestiron bu arada
Miraymom_ lceLady babam almıştı hangi eczaneden aldığını bilmiyorum ama olmadı 5 gün sonra doktor kontörlü var o zaman sorarım
Miraymom_ Hllasaf sağlık ocağında verdiklerinde ayına göre 1 damla demişti ama o farklıydı kan gibiydi zaten 2 kere verdim kustu bidaha vermedim
lceLady Miraymom_ farketmez hangi eczane oldugu bu gibi durumda mesela googleden hemen nobetci eczane bakiyorum telle soruyorum soyluyorlar
Hllasaf Miraymom_ evet fazla olmaz bende aynı şekilde veriyorum bir zararı olmadı ilk başta kakasının rengi yeşil olabilir bütün kan damlaları böyle yapıyormuş endişelenmeyin verdiğiniz miktarla alakalı değil yani 🙂
Hllasaf Miraymom_ sağlık ocağından verileni önermedi bizim doktorumuz kabızlık ve sancı yapar dedi o yüzden hiç almadım
Miraymom_ Hllasaf ben 2 gün oldu baslayali dün 1 kere bugün hiç kaka yapmadı ve normalde 3 kere kaka yapan Bi bebek ve ağlayarak uyanmaya başladı normalde hiç ağlayarak uyanmaz sanırım sancı yaptı tabi bu tespit için bi kac gün daha kullanmam gerek