Nurertnc hiç kimsede bişey yazmıyor nasıl grup soru sormuşlar yazan hiç kimse yok. Bizd3 olduk canım ilk gün bişeyi yoktu ikinci gün ateşi oldu ateş düşürücü verdim geçti ama uyku düzeni bozuldu 2 den aşağıya uyumuyor aşıya bağlıyorum şuan onun dışında başka bir etkisi olmadı