Beyzaaktas Kızlar 2 aylık bebeğimin pipisinde nokta nokta şeyler çıkmış. Çok ağlıyor altını açınca rahatlıyor. Gaz sancısı da çeken bir bebek. Acaba bez mi alerjı yapıyor yardımcı olur musunuz
Karmom Görmeden hatta görse bile uzaktan kim yardımcı olabilir buna bacım çek resmini doktora veya aile hekimine at