Azizim merhaba bende oğluma yaptırdım rota aşını hemşiremiz iki dozluk olanın yeterli olduğunu söyledi ve iki dozluk olan için 2 ve 4 ay yada 2 ve 5 ay dam yapılacağını belirttiler ben 2 ayda söylediklerinde düşünmek iştediğini belirtmişti. Bİlmediğim için 1 ay süren var düşün 3. Ay alırsın aşıyo yaparız dediler şimdi bu ay 2. dozunu olucaz bence tekrar bir konuşun hatta doktorunuza danışın zamanında yapılmayınca aşının bir faydası olmadığını biliyorum.