Arkadaşlar merhaba 5 ay 1 günlük erkek bebeğim var. Br kaç gündür farkettim ki gaz çıkarırken ağlıyor. Gazı geldiğinde ağlamaya başlıyor gaz çıkardıktan sonra ağlaması durmuyor. gaz sorununu halletmiştik ama böyle bir durum var. Anne sütü+mama veriyorum. Gazı sebebiyle gece ağlayarak sık sık uyanıyor. Ağızdan çıkardiktan sonra ağlaması duruyor ama makattan çıkardıktan sonra ağlaması durmuyor. Neden olabilir?