Kızlar oğlumun baş çevresi yavaş büyüyor. En son sağlık ocağında 2 ay üst üste 43.5 çıkmıştı 9. Ayda falan. 11. Ayda doktora gittim sordum 45 dedi. Çocuğun tipiyle başı orantılı duruyor büyümesi önemli dedi ama için rahat olsun tiroidlere de bakarız 1 yaş kan değerlerine bakınca dedi. Sağlık ocağı doktorumuz çok iyidir ona danıştım oda normal dedi. Mezure farkı ölçenin el farkı olur demişti. Doktorlara elbet sonsuz güveniyorum ama yaşayan vardır diy eburaya yazmak istedim. 11 aylık bebeğe 45 cm biraz az gibi geldi. Doktor dedi hatta bir şey anlatıyorum beni nasıl dinliyor, komut alıyor sıkıntısı yok dedi.