Benimde sağ tarafımda dikiş yerim açıyor ve ben 6 ay oluyor doğum yapalı bazen sertleşiyor krem vermişti onu sürünce yumuşuyor ama bilmiyorum bencede bir sıkıntı var gibi geliyor banada sert lastikli iç çamasırlar da yağıyor ama sadece sağ tarafımı acıtıyor