Bebeğim 3 ay 1haftalık. Gayet güzel emiyordu. Her şey yolundaydı. Biberon da emzik de kullanıyor beni de emiyordu. Dünden önceki gece emmek istemedi. Dün de emziğin ardından meme verdim kandırmalı yani. Şu an çok üzgünüm sabah oldu yine almadı. Ne yapmalıyım🥲