Bahar1425 😂 vaziyet aynı benim de . Yurt dışındayım. Yanımda kimse yok, yeminle doğuma bile hoplaya zıplaya kendi ayağımla gittim 😂 Nur topu gibi bir oğlum bir de sırt ağrılarım oldu şükür 🤭 ben ev işlerini biriktirmemeye çalışıyorum. Bebeğim gece uyuyunca ben lavabo banyo mutfak temizleyip evi de süpürmem gerekiyorsa süpürüyorum ertesi gün sabahtan yapacak bişey olmayınca huzurlu oluyorum. Bazen ararım annemi , temizlik zor oluyor diye. “ kızım çocuğun önemli , biz de sizi öyle büyüttük “ der. Bir rahatlatır içimi. Canım benim yaa 🥰 bu arada pozitif ol hep