Ayrca kortizonlu krem kullanınca zaten ince tabaka sürülür resksiyon vericekmi .Benim oğlumun cildide çok hassas ben daha doğrusu eşim hemen eczanede yapar karışı getirir ve atkadaşlarımada öneririmince tabaka sürüpdeneyin diye hametan canesten trosyd bi kapda karıştır sür istersen tabiki çok geçmiş olsun