Selamlar herkese çocuktan öncede göğüslerim küçüktü ama hamilelikte büyümeye emzirme döneminde tam büyük normal göğüslere sahip olmuştum. Emzirme dönemim bitince dümdüz erkek göğüsüne döndü resmen. Estetik yaptırmak istiyorum ama ilerde tekrar çocuk olursa emzirmemde sıkıntı olur mu endişe ediyorum. Birde fiyatla çok yükseldi diyorlar yaptıran ya da benim gibi araştıran var mı başka?