lavinia77 benim Ablamin cocugu oyleydi 1,5 yasinda hic bisey Yemez sadece meme Emerdi , meme emdigi icin yemek yemiyirdu Haliyle bahsettiginiz tum durumlar Ablam icin gecerliydi . Cok sukur Çocuk Memeyi biraktirmayi basardi meme den sogutarak yapti . Simdi Herseyi yiyor memeyi istemiyor. Sizde sogutarak Yapin Anne Sutu cok önemli ama 6aydan sonra kalitesi ve miktarı azalıyor bundan dolayı ek gıda başlıyor . Vicdan yapmayın . Onlar size yük olmak İçin değil beraber hayatı paylaşasınız diye getiriyorsunuz . Kendinizide düşünün . Saçma sapan yorumlara kulak asmayın yaşamayan bilmez her çocuk aynı değil .