Spiral takılı nerdeyse 1 yıldır sürekli lekelenme şeklinde adetim oluyordu ama asla yoğun bir kanama olmadı lekelenme içinde 3 hafta önce doktora gittim spiral yerinde bı sıkıntı yok emzirdigin için böyle oluyor alabilir dedi ama bu ay adetim de 4. Gün ama inanılmaz bir yogunlukta kanamam devam ediyor usutunce kanama yoğunluğunda degisklik olur mu spiral de olunca daha 3 hafta önce gittim bı sıkıntı yoktu 4. Gün bitti inanılmaz şekilde yoğun devam ediyor çamaşırıma çıkıyor taşıyor