Bursa97 anlattığınızı ben üç senedir yaşıyorum ve hastane görmekten ilaç görmekten bıktım artık hem mantar var hem idrar yolu enfeksiyonu var sürekli ikisi de tekrarliyor gitmediğim hastane kalmadı hem özel hem devlet hiçbiri bir çare bulamadı hayattan soğudum resmen bu sebepten ötürü eşimle cinsel yaşamımız neredeyse sıfıra indi arkadaş gibiyiz resmen artık kullanmadığım mantar ilacı fitili kremi kalmadı artık piyasada illallah ettim bu sabah daha ürolojiden geldim geçen hafta tahlil vermiştim sonuçlar çıkmış ve lökosit değerim enfeksiyon yani 400 çıktı çok yüksek dedi antibiyotik verdi postaladı 10 gün sonra gel tekrar tahlil yapıp bakıcaz enfeksiyon düştü mü diye dedi düşer ama sonra yine tekrarlar biliyorum artık doğal çözümler bulmaya çalışıyorum sürekli araştırıyorum cranberry diye bir takviye edici varmış onu gördüm internette okurken ondan almayı düşünüyorum sizde bir bakın inceleyin isterseniz ürünü urinonvef cranberry ismi içinde 30 tane kapsül var