Benim çocuğum doğduğundan beri melekler gibi uyuyodu, ilk 3 ay adam akşam 10da yattı sabah 8 de kalktı. Acikirsa uyanır ztn diye doğduğu günden beri ellemedim çünkü uyku alışkanlığı çok daha önemliydi bence uzun vadede. Daha sonra bı hasta oldu, grip... doktor bol bol emzirin dedi ben de ilk kez hasta olduğu için paranoyak gibi iki saatte bir uyandırdım çocuğu, sonra adam alışkanlık etti bunu ben uyandırmasam bile kendi uyanmaya başladı... sonra yavaş yavaş biraktirdim gece 1 kere emziriyorum o da uyanırsa... bunu niye anlatmistim şimdi ben.. ha 3. Ayda neler yaşanırdı konu... hala gündüz uykusu uyumuyo.. şimdi diyeceksiniz ki pes gece boyu uyuyo vicdansiz kadin... haklısınız ama şöyle düşünün ki gündüz nerdeyse hiç uyumuyo ve yatmak istemiyo sürekli beni kucağında gezdir modunda... kolum kopuyo ya... ama bisileri tutmayı ogrendi, dişi çıktı... bunlar harika seylerdi... 3. Aya dair başka anım yok çok bişey öğrenmiyolar başka... Bu yazıdan çıkaracağımız ders şu ki; çocuk uyanmiyosa bırakın yatsın emsin felan diye utandirmasin..