Naz_22 benimki de o an çok ağladı ağlamaktan nefessiz kaldı yavrum kuzum o ağladı bende evde ağladım kaç saat hıçkırdı sıçradı uykudan gözü hep yaşlıydı akşam 8 gibi falan iyi oldu düzeldi gün içinde sürekli yanındaydım ateşini sürekli kontrol ettim bende şimdide gece uyumuyorum ateşini bakıyorum sürekli