16 aylık. Şükür ne söylesen aynısını benzeterek söylüyor. Komut verebiliyor. Gel git kalk otur öptüm şükür amin baba anne dede babaanne anneanne hala teyze abi abla bunlar sayabildiklerim. Yürüyorda. Göz temasıda var adınada bakıyor. Ama bugün biri yüzünden cocuguma otizm mi acaba teşhisi konuldu. Delirdim. Ne alaka ya dedim. Kızım arada birşeyi öğrendiğinde tekrar ediyor mesela itfaiyeyi öğrendi sürekli itfaiye diyor . Babası diye öğrendi sürekli babası babası babası diyor.
Böyle birşey var mı ya? İlk defa duydum.