Birbalannesi09 Ben ebebekten bebek tarhanasi aldım yarim cay bardagina 1 kasik koyup zeytinyagiyla kivam alana kadar karistirdim azicik tadina bakdim cok eksi bi tat ben yemem yani bebege vermelimiyim
Zeynepelcin Birbalannesi09 ben aldım sadece bir kere yaptım birdaha asla yapmadım çorba seven kizim asla içmedim tadına baktım igrenc bence hala tüm paket evde duruyor
Mcnkarsel Birbalannesi09 ben terayağı eritip 2 silme yemek kaşığı tarhanayı az bişey kavurup 1 bardak su ekliyorum. Kaynayana kadar karıştırarak pişiryorum. O zaman tadı güzel oluyo. Üstünden yazan tarifle tadı berbat.
Birbalannesi09 Mcnkarsel bidaki sefere öyle yapayim gercekten berbatti tadi teşekkürler tadinin eksimsi olması normal deilmi bozulmamistir