Balsakizi doğduğundan beni hep tıkanır uyuyamaz serum suyu sık iki burnunada bebeğini biri kucaginda tutsun sen iki burnunada 5 ml lik siringayla sık sonrada burun aspiratöru ile çek canim rahatlar insallah yavrucak bizde hep öyle yapiyoruz az önce temizledim uyuud yoksa uyuyamaz eşimden grip geçmişti bol bol yıkadık çok şükür yoksa balgam oluyor balgamda öksürük yapıyor ciğerlere iniyor Allah korusun