Bebişleri böyle doğan oldu mu sebebi nediirr
Evet kaşı yoktu sonradan çıkmaya başladı bebeğim kumral ondan galiba
Benimkiler de öyleydi sarışınlar 1 yaşlarında kaşlarını gördük😄