Daha şimdi uykuya daldı berbat uykusu dün gece sabah 5 geliyodu bugün 1 saat erken yattı şaşırttı beni 🤭 atak haftası inanılmaz zormuş bir yandan diş salya biyandan herşeye merak gezmek oturmak istiyo yatmak istemiyor kucaktan koyduğum zaman öyle bi ağlıyo ki sanki bişi oldu 2 gündür de göğsümü ısıra ısıra emiyo kopartacak resmen yine de şükür diyorum allah yokluğunu aratmasın yavrularımızın 🙏🏻