Bebeğim 3 aylık ve yaklaşık 2 aydır yüzünde kabarma kaşıntı kabuklanma vardı kolları hep yüzünde olduğu için Kaşıntıdan uyuyamıyodu. Dün doktora gittik cildiyeye gittik kan verdik süte alerjisi var dedi kan sonuclarında genelde görünmez ama yüzü onu gösteriyor dedi ve mama verdi özel diyet mamaymış adı çok farklıydı içinde inek sütü yokmuş. Ben o mamayı verdim fakat her içmeden sonra kustu ve aç olduğu icin hep ağladı doktora yazdım oda aptamilin inek sütüne alerjisi olanlar için mamasını söyledi bunu alın diye bunuda içiyo ve kusuyo ne yapmam lazım nolur çözüm söyleyin aç olduğu içinde uyumuyo agliyo