Allah o ağrıyı düşmanıma bile vermesin benimde Doğumdan 2ay sonra çıktı doktor ameliyat olman lazım dedi cerrahta bebeğin 6aylık olsun biraz toparlan ondan sonra ameliyat yapalım dedi (sezeryan olmuştum )bende o zamana kadar bu ağrıyı nasıl çekerim diye kara kara düşünürken bi tanıdığım tereyağı ve limon kürü ile taşı erittiğini söyledi onu yaptım daha sonrada İbrahim saraçoğlunun safrakesesi kürünü yaptım iki ay sürdü.ağrı felan çok şükür yok oldu,dedim tekrar bi ultrason çektireyim şükürler olsun doktor taşlar yok olmuş deyince inanamadım ameliyatsız atlattım tavsiye ederim Allah acil şifalar versin herkese🙏