2Minnosannesi o korkuyla yaşamaktansan ameliyat olmak daha iyi bence, bana doktor bu ameliyatı olmadan ikinciye sakın hamile kalma dedi hamileliğin berbat gecer dedi bende kızım biraz daha büyüsün o zamana kadar sıkıştırmazsa tabi o şekilde ameliyat olcam, hamileyken bile bu ameliyatı olan var cnm