Kızlar bebeğim 6 aylık.İnanılmaz huysuz bir bebek doğduğundan beri böyle.Cok ağlar uyumaz durmaz.Ancak son zamanlar ekstra arttı.Salyası var dişini ne bulursa onunla kaşıyor.Baktım görünürde bir şey yok.Ne zaman geçecek bu hiç uyumuyor doğduğundan beri yarım saat uyuduğu bir elin parmağını geçmez 😪😪😪