Bebeğimin gazı yok dersin belkide vardır ben kakalı bezini aldıktan sonra bebeğim feryat figan öyle bi ağlıyoki anlatamam acile gittik film çekildi ve gazı olduğu anlaşıldı ben yok sanıyodum ama varmış meğerse doymuyor olduğunu düşünme başka bi sıkıntısıda olabilir