Deletedmom55 Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu ama bazı arkadaslarıma dogum yaptıran doktor vitamin vs gibi takviye vermiş onlar dökülme yasamamıs benim doktorum hiç bişi demedi ama kullanan var mı emzirme döneminde
cocomelon Deletedmom55 banada vermedi 4. Ay aşısında sağlık ocağında kan verecem ona göre dr versin bişeyler saçım kalmayacak bebeğiminde elinde üstünde hep benim saçlarım
Minikerkegim Deletedmom55 değerlerde sıkıntı yoksa vitamin almak çok gereksiz bişey geliyor bana. Zaten doğuma kadar bi dünya ilaç bi dünya vitamin aldım insan bıkıyor valla 🤦♀️ Saçlarınız dökülüyor mu bilmiyorum kan ve vitamin değerlerinize bi baktırın benim b12 düşüklüğü çıktı saçlarım o yüzden dökülüyormuş meğer 😏
La_ti_fe Deletedmom55 benimde cok dokuluyordu dahiliyeye gdip kan degerlerime baktirdm knszlik magnezyum kalsiyum demir hersey eksik cikti bunlarin hepsini icinde barindiran bi ilac verdi doktor 20gundur kullniyrum daga az dökülüyor eskisinden 2ay kullnmami istedi
Thesra Deletedmom55 Bana da kan ilacına bir süre daha devam edicez dedi onun haricinde herhangi bir vitamin kullanmam gerektiğini söylemedi🤷🏽♀️
Cansukardal Tamda aradığım konu ve başlık var mı saç dökülmesine çare bulan gerçekten ? Bende doğum yapalı 4 ay oldu ve inanılmaz dökülüyor saçlarım 🤷🏻♀️
Cansukardal Deletedmom55 hiç bir fikrim yok 🤷🏻♀️ Emzirmeyi bırakınca kesilecek heralde o zamana kadar saçsız kalmazsak şanslıyız 😀 daha yolumuz uzun 😬
Minikerkegim Deletedmom55 tiroid değerlerinizde de bi sorun yoksa doğum sonrası normal karşılıyor doktorlar sac dökülmesini
sedaykn Deletedmom55 Ben kullanıyorum yine de dökülüyor hiç üzülmeyin. Vitaminle değil hormonlarla ilgili bir durum bu
Duru_Nur Ben ilk zaman vitamin ve kan ilacı kullandım bitince daha üstelemedim kızım 4 ay 8 günlük avuç avuç gidiyor napcam bilmiyorum kansızlık Demir eksikliği d vitamini eksikliği var