Gamzeliniz04 Oğlumun hareketlilik dönemi kışa gelmesine rağmen hep yerdeydik. 2 3 kat battaniye serer yerde yuvarlanır oyun oynardık. 3 aylıkken dönmeye başladı, 6.5 7 aylıkken desteksiz oturuyordu 8 aylıkken de emeklemeye ve tutunup kalkıp gezmeye başladı. 12.5 aylıkken de yürümeye başladı. Kesinlikle her bebeğin gelişimi farklıdır ama biz bu şekilde yaptık hep, ki emekleme de bir gelişim basamağı değil aslında. Bence bir doktora daha götürün doktorunuz sizi boşu boşuna korkutmuş gibi geliyor çünkü daha bebeğiniz 9 aylık. 1 yaşında falan olsa neyse de, bazı bebekler daha geç yapıyor böyle şeyleri sonuçta