Mrsdg benimde ikizlerim 31 haftalık 1.300 gr doğdu 1 ay yattık küvezde.. dediğim gibi bu süreç biraz zorlu senin için 2 kg olana ve seni emmeye başlayana kadar küvezde kalacak sana tavsiyem süt sağma makinesi al bol bol 2 saate 1 sütünü sağ ve buzluğa at bol bol sıvı tüket sütün kesilmesin. Onlar azar azar sütünü verecekler.. yavaş yavaş toparlandığında da evinize gideceksiniz haftası ve kilosu iyi korkma dua et bol bol rabbimden ümidini kesme çünki öyle anları oluyor insanın yaşadım biliyorum... Rabbim sağ salim kucağına alıp evine geldiğin günleri göstersin size canım🤲🏻