Ecmeliq Merak edenler için güncelleme : 1139 ₺’e 7 tane tulum almıştım. Bugün gümrük vergisi maili geldi. 519 ₺. Yani tulumların tanesi 235₺ gibi bi fiyata geliyor bence çok iyi 😌 bakalım elime de sorunsuz ulaşacak mı
prensesko S_x_w merhaba peki ücreti yatırıp gümrük ücretini yatırmayınca ne oluyor ? kredi kartında beklemede duruyor şu an ana ödeme. İade esilir mi
S_x_w prensesko hiç bilmiyorum..normalde şu kadar gün içinde ödemezseniz siparişiniz iptal olur diyor ama iade süreci nasıl bilmiyorum..bu arada daha önce konusu geçmişti yazmış olayım merak edenler için GÜMRÜK VERGİSİ %30..yeni sipariş verdim..zaten çok önceden %20 den çıkmıştı %20 yazanlar yanlış hatırlıyor ☺️