Ecmeliq Yurtdışından bildiğim ve sevdiğim bir markaydu. Sitelerinden sipariş verince Türkiye’ye gönderim sağlanıyor görünüyor. Veren oldu mu?
S_x_w Ecmeliq evet ben alıyorum..ocakta ciddi zam sonrası çok sık olmasa da devam ediyorum yine sorunsuz geliyor..vergi üstüne işlem ücreti alınıyor bu yüzden artık çokta uyguna gelmşyor ama kalite model çeşitliliği seviyorum👍🏻
uynakbalina Ecmeliq instagramda mamasofibaby var next gap gibi ürünler satıyor vergi falan vermiyorsunuz zıbın, üçlü takım ve ayakkabı almıştık sorunsuz geldi, yine ayakkabı ve mont almayı düşünüyorum
Mavi666 Ecmeliq ben de aldım. Mont almıştım. Sonra bu işi yapan İnstagram sayfaları olduğunu gördüm. Bilsem kendimi o kadar yormazdım. Geçen kış ben 550 ye aldım kafın 630 a falan satıyordu karını koymuş üzerine. Değer bence uğraşmamak için aradaki farkı ödemeye. Çok güzel marka. Next.and.more İnstagram hesabının adı.
Newmummy222 Ecmeliq evet ben de aldım, gümrük vergisi için ve sipariş onayı için mail geliyor, orada talimatlar yazıyor zaten
prensesko S_x_w merhaba peki ücreti yatırıp gümrük ücretini yatırmayınca ne oluyor ? kredi kartında beklemede duruyor şu an ana ödeme. İade esilir mi
S_x_w Violeta22 benim kızım 3 yaşında tulumlara hiç bakmadım açıkçası..o yüzden ucuza geliyor mu bilmiyorum..sitede yazan fiyata %30 ve 4 sterlin (şuanda 134₺ ediyormuş) ekleyip bakın kaça geliyor diye
Ecmeliq Violeta22 beğendiğim 3’lü tulum sitesinde 460₺. Trendyolda 1500. 3 katı ama tabi gümrük vergisiyle falan kaça gelir bilmiyorum
S_x_w Ecmeliq vergi aldığınız ürün üstüne %30, işlem ücreti 4 sterlin güncel fiyatı ile hesaplayıp size ödeyeceğiniz tutarı atıyorlar
S_x_w Ecmeliq bahsettiğiniz 460 liralık bir ürün size 730-750 (günlük sterlin ne kadarsa artık) gibi bir fiyata gelir..1500 den çok daha iyidir..ama taksit imkanı yok tek çekim aşınıyor sadece
Ecmeliq S_x_w çok iyi o zaman. Peki ödemeyi vergi + işlem ücretiyle birlikte mi alıyorlar? Yani bana kaça mal olduğunu ödeme yapmadan görebiliyor muyum?
Nurseandmom Ecmeliq öncelikle siz sitede yazan ücreti ödüyorsunuz. Sonra size bir mail geliyor ürün gümrüğe geldiğinde çıkan ödeme tutarı mailde yazıyor onu ödedikten sonra elinize ulaşıyor. Ben en son aldığımda bu şekildeydi zamlardan sonra alışveriş yapmadım iki katına çıktı tim ürünler bir anda
Nurseandmom Ecmeliq bir de instagramda tulumdunyasii diye bir sayfa var oraya da bakabilirsiniz daha makul fiyatlara satıyor NeXT ürünlerini
Ecmeliq Nectdirect’ten siparişimi verdim. Güncel olarak işleyiş nasılmış öğrenicez bakalım😅 inşallah iyi bir tecrübe olur🥰
Ecmeliq Mavi666 ya sizde aradaki fark çok azmış. Beğendiğim ürün 460₺. Trendyolda 1500’e satışa koymuş satıcılar. Sizin dediğiniz sayfaya da bakayım