Benim bebeğim de 36 haftalık doğdu. Erken doğan bebeklerde fizyoterapi desteğinin gerekli olduğunu düşündüğüm için götürüyorum. İlk başlarda motor becerilerinde gecikme vardı ama iki ayda arayı kapattı. Size de tavsiye ederim. Bebeğim şuan kro 7,5 aylık oldu.