Hilalturgut 🙁 benim de 3aylık kızım öyle 2 gündür deli gibi öksürüyor doktor kontrol etti çok şükür ağır değil durumu.. Doktorumuz, bol bol emzir,odası sıcak olmasın 22derece olsun,kat kat giydirme tek kat yeter, ıhlamur ver ve huzursuz olursa paranox fitil ver dedi, hepsini uyguladım şuan biraz rahatladı ama tabi öksürük hala kesilmedi..Bence bir doktora gidin mutlaka muayene etsin ne olur ne olmaz..Çok geçmiş olsun inşallah bir an önce iyileşir yavrularımız🙏🏻