Iyi aksamlar anneler 11 aylik kizim var 3 gündür gribal enfeksiyon nedeniyle ilac kullaniyoruz öksürük hırıltı ile başlası biraz daha iyi ama öksürüğü gecmedi bi türlü uykuya gectiginde 4 5 dk arayla sürekli öksürüyor nasil hafifletebilirim nasil gecer öksürük surup fayda göstermedi hem krevel hem bitkisel olani kullaniyorum bogazlari yirtarcasina öksürüyir kizim cok uzuluyorum varmi acil inerebileceginiz bir çözım yolu