tosbiksmoms isilik değil bu canım kızımın el bileğinde çıkmıştı bende başta isilik sandım sonra çoğaldı aynen bu sekildeydi görüntüsü cildiyeye götürdüm egzama dedi advantan krem verdi 10 gün kullan sabah akşam sür dedi 10 gün kullandım ve tamamen geçti