Yarın 2 aylık olcak. 52 ile hamile kaldım, 63 le doğurdum, doğumdan 1 hafta sonra 62 kiloydum 🤭 geçen hafta tartıldım tekrar 52.5 olmuşum. Ama pantolonlarım olmuyor😂 o yüzden spor yapıcam doktor onay verirse.
Bu arada boyum kısa. O yüzden zayıf falan görünmüyorum 😂