1gunes Kızlar bebeğim 6 ay 21 günlük bugün 2.kontrolu vardı ve göz ölçümleri yüksek cıktı doktor 1 yaşında tekrar getirin dedi. Anne baba gözlük kullanmıyor. Şehir hastanesine götürdük ama bilmiyorum içim rahat değil. Madem göz ölçüleri yüksek neden 1 yaş unda tekrar çağırdı müdahale gerektirmiyor mu ? Bu şekilde sorun yaşayan ve gözü düzelen bebekler oldu mu ?
Umisko Bebeklerde 1 yaşa kadar gerileme oluyormuş gözde , bizde götürdük sorun olmadığı için 1,5 yaşta getirin dedi , 1 yaşa kadar geriliyor göz numaraları , gerilememiş olursa uygun tedaviyi konuşuruz dedi , 3 aylıkken götürdük hatta erken dedi doktor
1gunes Umisko kuzu ba de3aylikken götürdük 6 yada 8 yada getirin dedi götürdük ölçüm oldu yüksek cıktı şimdi ne olacak bilmiyorum
asmedomom Biz de 3 aylikken gittigimizde numarası var 2 ay sonraa getirin kontrol icin dedi. 5 aylikken gittigimizde numarasinda gerileme oldugunu soyledi ve 4 ayda bir kontrole getirin takip edelim dedi. Bircok bebekte olan bir durum sanirim, telas etmeyin, sıkıntı olmaz inşallah