Kızlar bebeğim tam 3 buçuk aylık, özellikle son birkaç haftadır gündüz uykularında hep ayağımda sallamam gerekiyor ki uyusun, ayağımdan bıraktığım an beş dakika sonra tekrar gözünü açıyor ,normalde bakıyorum onun ayında bir buçuk iki saat uyuması lazım ama nerede en fazla yarım saatde tekrar uyanıyor,bu sefer uykusunu almadığı için de huysuz oluyor tekrar al baştan uyutmaya çalışıyorum böyle bir döngü ile gün bitiyor.Bana ne yapmamı önerirsiniz veya benimle aynı durumda olam var mı 😓