bugün bebegim maalesef yataktan düştü, once kafasini sifonyere vurdu sonra yere. basinin arka kısmı. cok fazla ağlamadi, sonrasında bi gariplik de yoktu gülüyordu normal.
bebegim ayni zamanda grip dis de cikariyor, aksama dogru hep midesi bulaniyo gibi tükürdü, bi kez de su gibi kustu. başında şişlik dahi yok kizariklik falan hicbir sey.
bu kusmadan suphelenmeli miyim? yoksa hastaligina mi bagli bilemedim oglen ilac vermistim bricanyl onu icerken de ogurup ayni şekilde kusmustu dusmeden evvel.