Oğlum 4.5 aylık 4,ay asısından berı dalamıyo saat 9 da sallıyoeum yarım saat uyuyo karanlıkta tabı tekrar sallamaya baslıyorum ama dalamaıyo kıpır kıpır gozlerı kapalı aslında boyle boyle saati 11 edıyoeuz anca dalıyo bazen daha uzun suruyo anlamıyorum neden boyle sız gece uykusunu nasıl yapıyosunuz akıl verın lutfenn