afra_orhon87 4 ay 10 günlük oğlum afedersiniz alttan gaz çıkartınca acaip kokuyor bu bir üşütme belirtisi mi ve ne yapmam gerekiyor sıcak tutmaya çalışıyorum ama sıcaktan bunalıyor 😕
araskuzumm0918 afra_orhon87 normal annesi,kokabilir 🙂siz gaz yapıcı şeyler yemiyorsunuzdur zaten şayet emin olamıyorsanız kimyon dökün yediklerinize,ayaklarına dikkat edin ,sizin üstünüzün bir kat fazlası yeterli bebeğiniz içinde 🙂
afra_orhon87 araskuzumm0918 çok teşekkür ederim ama sanırım yedigime çok dikkat etmiyorum artık hata bende sanırım 😣