Yarenventolin Kızlar şu an tekrar 9 haftalık hamileyim yarın için Cebeci’den randevu aldım burada takipli olup doğum yapan anneler deneyimleriniz nasıldı , ultrason görüntüsü veriliyor mu , herhangi muayene ücreti vs oluyor mu bilgi verebilir misiniz
[silindi] Yarenventolin Ben bütün hamileliğimi tıp fakültesinde takip ettirdim ve doğumu orada yaptım. Çokta memnun kaldım. Eş almıyorlar içeri, usg görüntüsü vermiyorlar ama telefon ile çekebilirsin. İkili tarama testi güzel geçiyor 15 20 dk sürüyor. Ben cinsiyeti 2li tarama testinde öğrendim. Detaylı ultrasonda usg görüntüsü veriyorlar. O da 30 40 dk sürüyor. Doğumhanesi çok güzel son model cihazlar var ve yenilenmiş odalar. Ben vip oda tuttum. Ücret karşılığında özel oda ve vip tutabilirsiniz. O zaman eşiniz size refakat edebiliyor.
Turuncgil Yarenventolin ben orayı begenmedim. İlk orda takipliydim 6 aya kadar sonra bi şey oldu doğum katında muayene olcaktım. Oraya bi cıktım. Doğum için bekleyen sancı cekenler odalarında ve yakın akrabaları vardı. Bi tane kadını sancı cekerken gördüm ve herkes görebiliyor yani kapısı açılıp kapanıyor illaki duyuluyor görünuyor. Otomatik kapi var o tarafta doğumlar yaptırıliyor resmen doğum yapan kadınların çığlıkları geliyordu ve dediğim gibi digeer insanlar da duyuyor bunları. Hasta yakınları felan o kata gelebiliyor bu durum hoşuma gitmedi. Bilkent sehir hastanesinde yaptım sonra orası cok guzeldi begendim
Yarenventolin [silindi] merhabalar ben dogumumu yaptım 43 gün oldu sezeryan oldum dikişler hala erimedi baş kısmı gorunuyor il dışında olduğum için kontrole gidemedim daha aldirmali dikiş mi bunlar bilginiz var mı
Yarenventolin [silindi] olsun yine de çok sağolun sizin sayenizde cebecide doğum oldu diyebilirim çok memnun kaldım herşey çok iyidi :)