Zynpmom selamlar. Açıktan dört yıllık çocuk gelişimi ya da Türk dili edebiyatı okuduktan sonra yüz yüze formasyon almanız gerekiyor. Bir salgın durumu daha olmazsa formasyonlar yüz yüze oluyor ve minimum 7 ay sürüyor. Formasyon bitince hali hazırda devlet memuru olduğunuz için açıktan atama ile öğretmenliğe geçebilirsiniz ama bu çoook nadir oluyor. Baştan KPSS’ye girmeniz lazım. Atanamazsanız kolejlerde, dershanelerde ya da okullarda ücretli öğretmenlik yaparak çalışabilirsiniz. Ben ama size şunu öneririm. Kendinize Yabancılara Türkçe Öğretimi sertifikası alın ve halk eğitimlerde ya da ismeklerde yabancılara Türkçe öğretmenliği yapın. En kolay yol bu.