tugbadrgn benim arkadaşım vardı 3 yıl aradan sonra hamile kaldı ve doğurdu.. Evlat çok başka ben beklemeden hemen yaparım dedi ikinciyi..Kızı şu an 3 aylık ve tek dediği şey kızım anasınıfa başlayana kadar düşünmüyorum benim kızım şu an 10 aylık o kızımın böyle emeklediğini babıldadığını görünce heves etti .. soğutmak istemedim kendine güveniyorsan yap dedim .. ikimizin eşi de askeri personel ve tek başına büyütüyoruz ben kızımı büyütene kadar düşünmüyorum eşim de istemiyor zaten .. bence çevredekilerden çok kendinize güveniyorsanız yapın ama çevreden tek gözlemledğm İlk çocuk hep göz ardı ediliyor istenmese de .. Allah herkese hayırlı evlatlar versin inşallah 🤲