Bebeğim 2,3 gün ateşlendi. 15 aylık. En son yine ateşlenince udi hindi yağı sürdüm ayağının altına normalde bir çay kaşığı içiriyordum bu sefer ayağının altına sürdüm neyse ateş düştü ama sabah kalktığında vücudunun her yerinde kırmızı şeyler çıkmıştı bugün de daha çok çoğalmış yüzü felan da olmuş. Alerji mi oldu yağdan yoksa 6. Hastalık mi çözemedim bugün 3 de randevumuz var gidecez doktora 